Иновации от Cressi
Наследството от иновации на Cressi започва през 1939 г. с двама братя, които споделят страст към морето и талант за технически дизайн чрез работа с ръцете си. Егидио и Нани Креси започват с изработването на маски и харпуни, които да им позволят да се движат и ловуват по-ефективно във водите близо до дома си. До 1946 г. техните дизайни и продукти стават толкова популярни, че те основават компанията Cressi в Генуа, Италия. Днес, въпреки че Cressi е световен лидер в производството на екипировка за водни спортове, компанията все още е изцяло собственост на семейство Cressi и отдадеността към иновации все още е в ДНК на компанията. Тя има 60-годишна история на новаторско разработване на продукти и често е първата, която предлага иновативен и модерен продукт на пазара. Това включва маската Pinnochio, първата маска за гмуркане със специален джоб за носа за по-лесно изравняване на налягането и плавника за свободно гмуркане Rondine с иновативното дълго перо за максимална ефективност. Днес иновациите продължават с кристалния силикон и ъгловите лещи на маската Big Eyes Evolution и най-новите алгоритми за декомпресия на компютъра Leonardo. Тази история на иновациите е възможна и чрез ангажимент за производство на продукти в Италия в съоръжението на Cressi. Инвестицията в най-новото производствено оборудване и повече от 16 000 квадратни метра покрито пространство, както и възможността проектиране и производство да се случват едно до друго, доведоха до абсолютно най-високите стандарти за качество. Това също така позволява на инженерите на Cressi бързо да разработват, тестват и включват най-новите материали и технологии. Днес резултатите са същите, каквито бяха в началото, най-модерните и най-добре произведени продукти в света.
Страстта на Cressi
В най-ранните си дни общността за гмуркане и подводен риболов е била тясно свързана общност, братство на любителите на морето. В тази среда Egidio и Nanni Cressi започват да създават екипировката, която да се използва от техните приятели и бъдещи клиенти. Те бяха успешни, защото споделяха същата страст към морето, като хората, които купуваха техните продукти. Още от най-ранните дни, оборудването на Cressi е изработено от онези, които се нуждаят и използват най-много и е резултат от много часове във водата. Братята Cressi съчетаха страстта си към морето със страстта към техните продукти и клиентите, които обслужват. Днес това остава основният елемент в културата на компанията. Това е страст, подхранвана от Антонио Креси, използващ същата отдаденост към спорта, показвана от баща му и чичо му. Чрез неуморна иновация, подкрепа на елитни спортисти по гмуркане и плуване и ангажимент към възможности за възстановяването им, Cressi продължава да бъде неразделна част от общността на водните спортове. Казано по-просто, страстта е в основата на Cressi, защото Cressi остава в основата на спорта.
Локация на Cressi
Продуктите Cressi достигат до световния пазар, но марката и производственият процес остават здраво свързани с мястото, където е основана компанията. В времена, когато производството често е изнесено в други държави, офисите и производствените мощности на Cressi остават в Генуа, Италия. Това стратегическо местоположение на северния бряг на Средиземно море изигра жизненоважна роля за историческия успех на компанията и днес продължава да й предоставя важно предимство на пазара. Исторически, регионът е родното място на гмуркането, с древна традиция на свободни гмуркачи и едни от най-ранните усилия за изработване на маски, плавници, харпуни и в последствие механични дихателни апарати. Cressi е родена от общността на свободни гмуркачи, която започва да процъфтява по крайбрежието през 30-те години. Компанията се разраства и местоположението й в Генуа остава важно, тъй-като предлага незабавен достъп до морето, позволявайки всеки продукт да бъде тестван в реални условия. Днес широкообхватните морски изпитания са критична част от разработването на всички продукти на Cressi. И, точно както Egidio Cressi някога е правил, все още е възможно да проектирате оборудване сутрин и да се гмуркате с него следобед. Egidio беше известен също със своите безкомпромисни стандарти и със стриктно проследяване, че промените, разработени при полевите тестове, са включени в крайното производство. Същият задълбочен процес на проектиране и строги мерки за контрол на качеството все още движат успеха на Cressi.
Ангажимента на Cressi
Независимо дали го знаят или не, клиентите са истинските архитекти на марката Cressi. Всичко, което компанията прави, от проектирането и производството на продукти до продажбата и обслужването им, се движи от ангажимента да отговори на нуждите и очакванията на клиента. Този принцип управлява всички бизнес отношения на Cressi, от търсене на най-висококачествени материали до изискване за най-високи стандарти към своите търговски партньори. Този основополагащ ангажимент към клиента също осъзнава, че всеки продукт на Cressi носи обещание. Това е обещанието за качество, изпълнение, стойност и професионализъм. Семейство Cressi е изпълнявало честно този ангажимент в продължение на 60 години и продължава да го прави, като предоставя отлично обслужване чрез своята световна дилърска мрежа и чрез лесно достъпни онлайн ръководства за експлоатация, видеоклипове, уроци и др. Най-важното е, че продуктите Cressi се произвеждат по най-високите международни стандарти за безопасност, производителност и надеждност. Когато клиентите купуват Cressi, те купуват увереност.
Марката Cressi
Силата на марката често се измерва в продажбите и приходите, а понякога и от нейното влияние или разнообразие. Във всички тези категории Cressi е на върха на индустрията за водни спортове. С пет подразделения, обслужващи четири различни пазара – леководолази, шнорхелинг, подводен риболов, плуване – марката е установила солидно присъствие във всеки голям икономически регион в света, доставяйки продукти в повече от 90 страни. Важно е, че дори при този световен растеж, Cressi запази своя ангажимент за разработване и производството на своите продукти в в Италия. Това гарантира на потребителите, че екипировката на Cressi е наистина иновативна и изработена по най-високите стандарти за качество, а не просто дублиране на позната технология. Оригиналността остава отличителен белег за името Cressi. От всички тези предимства, може би, най-важният показател за силата на Cressi е разработването и предоставянето на пълни продуктови линии на всеки от нейните пазари. Това не само е доказателство за качеството на продуктите и услугите на Cressi, но и допринася за мощна синергия на всички по веригата. Клиентите са облагодетелствани от силата на споделените технологии, източника на разнообразни материали, обширната мрежа от знания и помощта към потребителите. Това е силата на марката Cressi.
Еволюцията на Cressi
Дългата история на продуктовите иновации на Cressi идва от стремежа към непрекъснато подобряване. Спортът еволюира, еволюира и Cressi, като често служи и като катализатор на промяната. Резултатът е някои от най-трайните продукти в света на гмуркането. Оригиналната, ръчно изработена маска Sirena дебютира през 1943г. и остава ключово предложение в продължение на 30 години. Кислородният rebreather Aro AR57b на Cressi (1957) със своята лекота на използване и невероятна надеждност е бил бързо приет от италианските въоръжени сили и все още е на въоръжение сред някои военни сили днес. Революционният материал на перото на плавника Rondine Gara (1988) бе началото на линия плавници, които остават най-добрият избор за подводен риболов. Всеки от тези продукти е част от непрекъсната прогресия, поетапен еволюционен процес, при който иновациите се изграждат върху вече постигнатото. Дългата история на компанията на пазара и широката гама от продуктови разработки поставят Cressi в авангарда на еволюцията на водните спортове. От проектирането на нови продукти до разработването на нови производствени процеси, Cressi черпи от богатство на технически опит и творчески познания от миналото. В Cressi всяко нововъведение е стъпка към бъдещето.